הרצוג נשיא / מת נשיא העליון לשעבר מאיר שמגר, מאבות המשפט הישראלי ... - היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין.

הרצוג נשיא / מת נשיא העליון לשעבר מאיר שמגר, מאבות המשפט הישראלי ... - היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין.. תהא זו זכות גדולה עבורי לשרת את הציבור הישראלי כולו כנשיא הבא של מדינת ישראל ולהמשיך ולפעול למען. הרצוג ממשיך לפרט במכתב את האני מאמין שלו וכיצד הוא תופס את תפקיד נשיא המדינה. ׳אל תרא ואל תחת ויהי ה׳ עמך׳. הרצוג, שכיהן בעבר כיור מפלגת העבודה ויור הסוכנות היהודית, נחשב למועמד המוביל. בוז׳י הרצוג ומרים פרץ הם הראשונים שהגישו את מועמדותם לנשיאות.

בכוונתי להיות נשיא של כולם. היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. אני מאחל לו הצלחה בתפקיד. הרצוג נולד בשנת 1918 בבלפסט שבצפון אירלנד. להטות אוזן קשבת לכל עמדה ולכבד כל אדם

למרים פרץ לא היה סיכוי מול הרצוג
למרים פרץ לא היה סיכוי מול הרצוג from mida.org.il
קדנציה של נשיא היא אמנם בת שבע שנים, אך לוח הזמנים בהליך המשפטי נגד נתניהו, כפי שאנו עדים לו עד כה, עשוי להתארך עוד מעבר לכך. אני מאחל לו הצלחה בתפקיד. הרצוג ממשיך לפרט במכתב את האני מאמין שלו וכיצד הוא תופס את תפקיד נשיא המדינה. ׳אל תרא ואל תחת ויהי ה׳ עמך׳. היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. בכוונתי להיות נשיא של כולם. הרצוג נולד בשנת 1918 בבלפסט שבצפון אירלנד. ברכות ליצחק (בוז׳י) הרצוג עם בחירתו, ברוב חסר תקדים, לתפקיד נשיא המדינה.

אלוף בצהל, פרקליט, פוליטיקאי ונשיא המדינה השישי.

הרצוג הוא בן למשפחה שזה 85 שנה מוכרת היטב. הרצוג בנו של נשיא המדינה השישי חיים הרצוג זל ונכדו של הרב הראשי לישראל הרב אייזיק הלוי הרצוג זל. בכוונתי להיות נשיא של כולם. אף נשיא — לא הרצוג, לא פרץ ולא סופרמן — לא יכול להפסיק משפט באמצע. הרצוג נכדו של הרב הרצוג זצל פעל ופועל שנים רבות למען מדינת ישראל והעם היהודי. הרצוג ממשיך לפרט במכתב את האני מאמין שלו וכיצד הוא תופס את תפקיד נשיא המדינה. להטות אוזן קשבת לכל עמדה ולכבד כל אדם הרצוג נולד בתל אביב, שם גדל והתחנך. הרצוג אמר בנאומו כי הוא יהיה נשיא כל העם. בכוונתי להיות נשיא של כולם. הוא האיש הנכון בזמן הנכון זכויותיה של מרים פרץ רבות, אך האיש שמיומן להתמודד עם המערכת הפוליטית שמצויה במשבר, מסוגל לאחות את הקרעים בעם ומתאים לשבת בארבע עיניים עם ביידן. אני מאחל לו הצלחה בתפקיד. הרצוג, בנו של הנשיא השישי המנוח, חיים הרצוג, הוא המועמד המוביל.

הרצוג בנו של נשיא המדינה השישי חיים הרצוג זל ונכדו של הרב הראשי לישראל הרב אייזיק הלוי הרצוג זל. נשיא צרפת פרנסואה מיטרן (במרכזו ורעייתו דניאל מיטרן (מימין) מארחים את בני הזוג הרצוג בארמון האליזה בפריס, 17 באוקטובר 1988 (צילם יעקב סער, לשכת העיתונות הממשלתית) נשיא המדינה הוא האזרח מספר אחד אבל הוא בן אדם. הרצוג, שכיהן בעבר כיור מפלגת העבודה ויור הסוכנות היהודית, נחשב למועמד המוביל. בכוונתי להיות נשיא של כולם.

יצחק הרצוג - נשיא מדינת ישראל ה-11 | מגפון ניוז Megafon News
יצחק הרצוג - נשיא מדינת ישראל ה-11 | מגפון ניוז Megafon News from megafon-news.co.il
חכ אופיר סופר מסיעת ימינה: הרצוג הוא בן למשפחה שזה 85 שנה מוכרת היטב. זכית לדבר נדיר, להיבחר לתפקיד הרם ביותר וללכת באותה הדרך שהלך אביך, חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל. חברי הכנסת בוחרים נשיא.ה | משדר מיוחד ברכות ליצחק (בוז׳י) הרצוג עם בחירתו, ברוב חסר תקדים, לתפקיד נשיא המדינה. קדנציה של נשיא היא אמנם בת שבע שנים, אך לוח הזמנים בהליך המשפטי נגד נתניהו, כפי שאנו עדים לו עד כה, עשוי להתארך עוד מעבר לכך. בכוונתי להיות נשיא של כולם. צפו (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

הרצוג יושבע בחודש הבא לתפקיד, שבו כיהן גם אביו חיים הרצוג, ויחליף את ראובן ריבלין לאחר שזה מסיים קדנציה בת שבע שנים.

׳אל תרא ואל תחת ויהי ה׳ עמך׳. נכדו של הרב הראשי לישראל הגריא הלוי הרצוג זצל, ובנו של הנשיא לשעבר, ייכנס בקרוב בשעריו של משכן נשיאי ישראל בירושלים, לאחר שזכה לקולות רוב החכים. נשיא צרפת פרנסואה מיטרן (במרכזו ורעייתו דניאל מיטרן (מימין) מארחים את בני הזוג הרצוג בארמון האליזה בפריס, 17 באוקטובר 1988 (צילם יעקב סער, לשכת העיתונות הממשלתית) הרצוג הוא בן למשפחה שזה 85 שנה מוכרת היטב. היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. הרצוג בנו של נשיא המדינה השישי חיים הרצוג זל ונכדו של הרב הראשי לישראל הרב אייזיק הלוי הרצוג זל. נשיא המדינה הוא האזרח מספר אחד אבל הוא בן אדם. אלוף בצהל, פרקליט, פוליטיקאי ונשיא המדינה השישי. עיני מליונים בחברה שסועה וקרועה נשואות אליך. בחרדת קודש ובהתרגשות גדולה, הנני העני ממעש, מקבל עלי את בחירת כנסת ישראל בי לתפקיד נשיא מדינת ישראל האחד עשר. זכית לדבר נדיר, להיבחר לתפקיד הרם ביותר וללכת באותה הדרך שהלך אביך, חיים הרצוג, הנשיא השישי של מדינת ישראל. צפו (בארץ) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. יצחק הרצוג, מי שנבחר לנשיא המדינה ה11 בנאומו במליאת הכנסת לאחר ההכרזה על ניצחונו במירוץ לנשיאות:

אלוף בצהל, פרקליט, פוליטיקאי ונשיא המדינה השישי. הרצוג הוא בן למשפחה שזה 85 שנה מוכרת היטב. היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. הרצוג, בנו של הנשיא השישי המנוח, חיים הרצוג, הוא המועמד המוביל. בכוונתי להיות נשיא של כולם.

יצחק הרצוג הוא הנשיא ה-11 של מדינת ישראל | פורטל הכרמל והצפון
יצחק הרצוג הוא הנשיא ה-11 של מדינת ישראל | פורטל הכרמל והצפון from www.karmel.co.il
הוא בנם של חיים הרצוג, נשיא מדינת ישראל השישי, ואורה הרצוג לבית אמבש, מייסדת המועצה לישראל יפה. נשיא צרפת פרנסואה מיטרן (במרכזו ורעייתו דניאל מיטרן (מימין) מארחים את בני הזוג הרצוג בארמון האליזה בפריס, 17 באוקטובר 1988 (צילם יעקב סער, לשכת העיתונות הממשלתית) נשיא המדינה קריקטורה של הרצוג כנשיא המדינה, שלמה כהן בשנת 1981 נבחר כחבר הכנסת מטעם מפלגת העבודה. הרצוג ממשיך לפרט במכתב את האני מאמין שלו וכיצד הוא תופס את תפקיד נשיא המדינה. בכוונתי להיות נשיא של כולם. חכ אופיר סופר מסיעת ימינה: אני מאחל לו הצלחה בתפקיד. קדנציה של נשיא היא אמנם בת שבע שנים, אך לוח הזמנים בהליך המשפטי נגד נתניהו, כפי שאנו עדים לו עד כה, עשוי להתארך עוד מעבר לכך.

הרצוג אמר בנאומו כי הוא יהיה נשיא כל העם.

תהא זו זכות גדולה עבורי לשרת את הציבור הישראלי כולו כנשיא הבא של מדינת ישראל ולהמשיך ולפעול למען. 26 חברי כנסת בחרו בפרץ. עיני מליונים בחברה שסועה וקרועה נשואות אליך. ׳אל תרא ואל תחת ויהי ה׳ עמך׳. חברי הכנסת בוחרים נשיא.ה | משדר מיוחד על התפקיד התמודדו אשת החינוך מרים. אלוף בצהל, פרקליט, פוליטיקאי ונשיא המדינה השישי. הרצוג יושבע בחודש הבא לתפקיד, שבו כיהן גם אביו חיים הרצוג, ויחליף את ראובן ריבלין לאחר שזה מסיים קדנציה בת שבע שנים. הרצוג, שכיהן בעבר כיור מפלגת העבודה ויור הסוכנות היהודית, נחשב למועמד המוביל. בכוונתי להיות נשיא של כולם. היום הציג השר לשעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, 27 חתימות של חברי כנסת בהם רבים מן הימין. קדנציה של נשיא היא אמנם בת שבע שנים, אך לוח הזמנים בהליך המשפטי נגד נתניהו, כפי שאנו עדים לו עד כה, עשוי להתארך עוד מעבר לכך. אף נשיא — לא הרצוג, לא פרץ ולא סופרמן — לא יכול להפסיק משפט באמצע.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama